שולחן קינוחים בקונספט בריא: אפשרי וגם טעים

שולחן קינוחים בקונספט בריא: אפשרי וגם טעים

מי מאיתנו לא אוהב את המתוק אחרי הארוחה ובשלבים אחרים במהלך היום? האמת היא שאין כמו קינוחים ודברים מתוקים וזה משהו שכמעט כל אחד אוהב עוד מהילדות, אך יחד עם זאת בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לתזונה נכונה ונראה כי המתוקים רווי הסוכר נעשים פחות ופחות פופולריים. באופן אישי כמובן שכל אחד יכול לבחור לאכול מה שמתאים לו, אבל מה קורה במקרים בהם אנו מארגנים אירועים אליהם אנחנו מזמינים אנשים שסביר מאד להניח שחלקם לא ממש מחבבים קינוחים לא בריאים? ובכן, רבים חושבים כי אין ממש מה לעשות, ושאם רוצים קינוחים טעימים הם לא יכולים להיות בריאים, אבל האמת היא שזה ממש לא נכון ושיש קינוחים נפלאים שתוכלו לארגן שהם גם בריאים וגם טעימים מאד. הנה כמה רעיונות לכמה אירועים שונים.

שולחן עמוס פירות חתוכים

כמעט כולם אוהבים פירות והרבה פעמים זה אפילו מתאים יותר מעוגות ומאכלים רווי סוכר. היופי כאן הוא שניתן למצוא פירות טריים לאורך כל השנה ושזה מתאים כמעט בכל אירוע, החל מימי הולדת, דרך חנוכת בית, אירועים משרדיים, חתונות ובריתות ועוד. מי שאוהב להשקיע ושמרים אירוע קטן יחסית עם מעט משתתפים, יכול בהחלט לקנות פירות ולחתוך אותם בעצמו, אבל ככל שהאירוע גדול יותר ובמיוחד אם אין לכם זמן וחשק לעשות זאת בעצמכם, תוכלו להזמין סלסלת פירות מהאתר של פרי הדמיון בגודל ובעיצוב שמתאים לכם, להזמין כמה מגשים שונים לשולחן שלם או לכמה עמדות ובעצם לבחור בעיצובים ובסוגים שמתאימים לאירוע שלכם. קל, בריא וטעים.

פונדו

רעיון נפלא לאירוח שמתאים בעיקר לאירועים קטנים בבית הוא פונדו. נכון, לרוב מקובל להכין פונדו עם שוקולד חלב עתיר שומן רווי וסוכר, ולטבול בתוכו סוכריות גומי וממתקים עם הרבה צבע מאכל וחומרים משמרים, אבל שווה לדעת שאפשר לעשות את זה גם אחרת. במקום השוקולד הרגיל, השתמשו בשוקולד טבעי שלא מכיל סוכר עם מוצקי קקאו בכמות גבוהה. במקום הממתקים לטבילה, שימו פירות טריים ומרעננים. תסמכו עלינו שמדובר בשילוב המושלם ושהאורחים ייהנו לא פחות ורוב הסיכויים שבכלל לא ירגישו אפילו בהבדל.

שולחן קינוחים בקונספט בריא אפשרי וגם טעים.

מתוקים בריאים ללא סוכר

אחרי הפירות, תוכלו להגיש באירועים שונים בקלות מתוקים בריאים שלא מכילים כלל סוכר. אופציה אחת היא להכין קינוחים רגילים שאתם מכירים ולהשתמש בתחליפי סוכר במקום בסוכר עצמו, למרות שהוא גם הוא לא כל כך בריא, והאופציה השנייה והטובה יותר היא להשתמש בדברים מתוקים באופן טבעי כמו תמרים למשל, או קקאו טבעי. ניתן להכין כך למשל כדורי פצפוצי אורז עם תמרים סילאן וטחינה, שזה קינוח קטן ומתוק שגם נראה טוב, גם טעים מאד וגם בריא בהחלט ולא מכיל רכיבים תזונתיים מזיקים, ניתן להכין עוגות ועוגיות מקמח כוסמין כאשר הממתיק הוא לא סוכר אלא ממתיק טבעי כמו סילאן או מייפל, מאפינס מכוסמין, שיבולת שועל ואגוזים וכך הלאה. שוב, אם מדובר באירועים קטנים אפשר לנסות לאתגר את עצמכם ולהכין את הקינוחים בעצמכם, אבל אם אתם מדובר באירוע גדול, שווה למצוא עסקים שמציעים שולחנות ומגשי קינוחים בריאים. אם מצאתם עסק שעדיין לא יצא לו להכין מתוקים כאלה אבל נראה לכם כמו עסק מבטיח, שווה לנסות ולאתגר אותו ולבקש הפעם דווקא קינוחים בריאים.

בשורה התחתונה

מה שחשוב הוא לנפץ את המיתוס שאומר שמה שטעים הוא לא בריא ומה שבריא הוא לא טעים. עם קצת דמיון והשקעה תוכלו בהחלט לפנק את האורחים שלכם בכל אירוע בקינוחים טעימים, יפים והכי חשוב בריאים.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות